Мільйони українців відмовилися від Kyivstar : вартість послуг постійно зростає, а якість – падає на «дно»

До кінця 2018 року в компанії “Київстар” стало більше користувачів – 14,8 млн з 26,4 млн. Порівняно з 2017 роком кількість користувачів зросла на 18,2%.

Доходи від цієї послуги зросли на 84,5%, а доходи від послуг стільникового зв’язку у цілому – на 17,1%. Середній місячний дохід від одного мобільного користувача виріс на 18,2%, загальна виручка за останній квартал 2018 року теж піднялася на 16,6% і склала 5 млрд грн.

Кількість користувачів послуги “Домашній інтернет” від “Київстар” зросла на 9,1%. Компанія пояснює позитивну динаміку введенням послуги “Усе разом”, коли абонент може оплачувати по одному рахунку мобільний зв’язок, домашній інтернет і телебачення. Всього за 2018 рік “Київстар” заробив 18,7 млрд грн.

Нещодавно абонент “Київстар” Марина Грейс поскаржилася, щи вона вже четвертий раз намагається заплатити за пакет послуг , але замість зняття необхідної суми у розмірі 155 гривень, оператор знімає кожен день по 20 гривень.

 

Представники “Київстар” пояснюють клієнтці, що в той момент, коли вона спить, її телефон продовжує активно користуватися інтернетом, тому і знімаються гроші. Крім того, жінка перед тим, як заплатити за пакет послуг мобільного зв’язку “Київстар”, відключила інтернет, тому поки що не зрозуміло, куди ж зникли гроші. Звичайно, користувачка обурена таким станом справ і вважає, що в “Київстарі” придумали досить хитру схему, як ще нажитися на своїх абонентах, адже так зручно списати все на мобільний інтернет.

Post Author: admin

Добавить комментарий