У БПП рейтинг Тимошенко оцінили у $150 тисяч

Народний депутат від фракції Блок Петра Порошенка Дмитро Білоцерківець заявив, що дослідження соціологічної групи “Рейтинг” було профінансоване та поширене однією з парламентських фракцій.

Про це парламентар заявив у коментарі кореспонденам ІНФОРМАТОРа у кулуарах Верховної Ради.

Під час розмови Дмитро Білоцерківець згадує соціологічне дослідження, у якому взяло участь 30 тисяч респонденів. Як виявилося, єдине настільки масштабне опитування політичного спрямування було нещодавно опубліковане соціологічною групою “Рейтинг”, про що свідчать і заяви керівника організації Олексія Антиповича під час презентації дослідження.

За словами парламентаря, проведення такого масштабного опитування було профінансоване особами, які могли бути зацікавлені у висвітленні популярності певного кандидата. Депутат зазначає, що собівартість однієї анкети соціологічного дослідження становить близько 2,5 доларів, а її ринкова ціна дещо більша – 5 доларів.

За вибірки у 30 тисяч осіб, кінцевий кошторис такого дослідження становить від 75 до 150 тисяч доларів. Білоцерківець переконує, що жодна компанія, яка займається соціологічними дослідженнями, не може собі дозволити витрачати такі кошти, а значить результати опитвань є упередженими та не відображають реальної підтримки укрїнцями того чи іншого кандидата.

Також, член фракції БПП заявив, що замовників подібних “соціологічних” досліджень може цікавити не стільки “завищення” рейтингів певного кандидата, скільки дискредитація його опонетів. Дмитро Білоцерківець зазначає, що ті кандидати, які у подібних рейтингах обіймають “аутсайдерські” місця позбуваються підтримки виборців, адже ті, після оприлюднення даних досліджень, не хочуть голосувати за “непрохідного” кандидата.

Після розмови з депутатом, журналіст ІНФОРМАТОРа вирішив розібратися кому може бути вигідне замовлення подібного опитування, спираючись на озвучені Дмитром Білоцерківцем факти.

Справа в тому, що єдина партія, члени якої поширювали результати дослідження соціологічної групи “Рейтинг” – це політсила Тимошенко. Саме голова “Батьківщини”, за результатами опитування “Рейтингу”, є потенційним лідером на майбутніх президентських виборах.

Дмитро Білоцерківець, під час розмови з журналістами згадує, що одна з парламентських фракцій активно поширювала результати вищезгаданого дослідження, а кандидатура Тимошенко-президента, жодній партії, окрім ВО “Батьківщина”, вигідна бути не може.

Таким чином, стає зрозумілим, що замовником соціологічного дослідження від “Рейтингу” є партія “Батьківщина”. На захист цієї теорії свідчать й раніше опубліковані дані ІНФОРМАТОРа з оточення Юлії Тимошенко, а також оприлюднені у ЗМІ матеріали про замовлення опитувань у соціолгічної групи “Рейтинг” депутатами-мажоритарниками від ВО “Батьківщина”..

Спілкувався – Максим Лиманський

відео – Роман Пєтушков

ІНФОРМАТОР

Post Author: admin

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *