75 млн грн передбачили на перевезення пасажирів у міських автобусах Чернігова у 2024 році

75 мільйонів гривень передбачили на перевезення пасажирів у міських автобусах Чернігова у 2024 році.

Тендери на таку загальну суму на послуги громадського автомобільного транспорту провело управління транспорту та зв'язку Чернігівської міської ради на платформі Рrozorro.

Про це повідомляє Суспільне Чернігів.

Переможцями тендерів стали чотири компанії-перевізники, які були визначені 29 червня 2023 року за результатами проведеного конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування:

ДП "Пассервіс" ВАТ "Чернігівавтосервіс" – 27 млн грн. Обслуговує три маршрути: №21, №27 та №30.

ТОВ "Тревел експрес" – 26 млн грн. Обслуговує такі маршрути: №24/24 А, № 25/25 А, №33.

ТОВ "Епітранс" (м. Біла Церква) – 15 млн грн; Обслуговує чотири маршрути: №20, №22, №29 та №31.

ПрАТ "Таксосервіс" – 7 млн грн. Обслуговує три маршрути: №26, №28 та №37.

Договори з цими перевізниками укладені на п'ять років: з 10 липня 2023 року до 9 липня 2028 року.

Як пояснив у коментарі Суспільному начальник управління транспорту та зв'язку Чернігівської міської ради Олександр Рижий, проведені тендери – це технічна процедура, яку необхідно було виконати.

«По закону по закупівлі ми повинні зараз розміщувати план закупівлі на рік. І відповіно міська рада зараз компенсує, доплати ми робимо перевізникам, за кілометр. Оці 75 мільйонів розподілені відносно тих обсягів, які вони (перевізники – ред.) наїздили за 2023 рік. Це попередньо. А вже потім, по факту, кожен місяць вони нам надають акти. Якщо перевізники виконують умови: по регулярності, їздять транспортні засоби, які відповідають вимогам, – тоді вже сплачується по фактичному: скільки вони наїздили в межах тих бюджетних асигнувань. Бо бувають випадки, коли перевізники не виконують умови, і тоді ті кошти вони не отримують», – говорить Олександр Рижий.

Окрім того, за його словами, є маршрути соціальні з меншим пасажиропотоком, а є ті, які "заробляють самі на себе" та мають меншу дотацію, через це і різниться сума, на яку проведений тендер з тим чи іншим перевізником.

«Наприклад, якщо взяти "Епітранс", він обслуговує 20-й маршрут – він сам на себе заробляє. А ДП "Пассервісу" так випало, що вони вийшли на конкурс на більш соціальні маршрути – там всі вони доплачуються. Наприклад, мікрорайон Півці, там зараз їздить 30-й: там не дуже багато людей живе, а все одно ж їздити треба. Так же само, як 29-й маршрут (обслуговує мікрорайон ЗАЗу і Незалежності) – не дуже великий пасажиропотік, але все одно ж там і підприємство, і люди живуть – їх треба теж обслуговувати», – пояснює Олександр Рижий.

Источник

Новини України