Борги за електроенергію: черкащани отримають повідомлення про неоплачені рахунки за світло

 

Сьогодні, 25 вересня, жителі Черкаської області, які з певних причин не оплатили рахунки за спожиту електроенергію, отримають повідомлення з нагадуванням про заборгованість.

Про це інформує пресслужба ТОВ "Черкасиенергозбут". 

Нагадуємо, що відповідно до пункту 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію має бути внесена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Якщо ви ще не здійснили оплату за цей місяць, компанія наполегливо просить зробити це якомога швидше.

Якщо ж ви вже здійснили оплату, але все ж отримали повідомлення про борг, ТОВ "Черкасиенергозбут" приносить свої вибачення. Це могло статися з кількох причин:

  • Неправильний номер телефону у базі даних. Телефон може не відповідати вашому особовому рахунку. Виправити це можна, звернувшись до кол-центру.
  • Затримка надходження платежу. Ваш платіж ще не потрапив на особовий рахунок. Особливо часто таке трапляється при оплаті через АТ "Укрпошта", де кошти можуть надходити протягом до 7 робочих днів. Крім того, у зв’язку з воєнним станом затримки можуть виникати і при оплаті через інші сервіси. У такому випадку варто просто зачекати—як тільки кошти надійдуть, вони будуть зараховані в повному обсязі.
  • Помилка під час оплати (наприклад, невірно вказаний особовий рахунок). Якщо це сталося, вам слід звернутися до Центру обслуговування споживачів або до установи, де ви здійснювали платіж, для виправлення ситуації.

Щоб своєчасно отримувати рахунки для оплати до 20 числа, рекоендують користуватися сервісом "Електронний рахунок". Він допомагає зекономити час, забезпечує зручний доступ до рахунків у будь-який момент та дозволяє легко здійснювати оплату онлайн.

Щоб підключити сервіс "Електронний рахунок", потрібно заповнити форму за посиланням: http://cabinet.energozbut.ck.ua/erahunok. В особистому кабінеті споживача на веб-сайті ТОВ "Черкасиенергозбут", поставивши відмітку про відмову від паперових рахунків та вказавши електронну пошту і номер телефону.  Звернутися до Центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут".

Джерело

Новини України