Заборгованість чернігівців комунальному підприємству «Чернігівводоканал» сягнула критичного рівня — понад 43 мільйони гривень. Мова йде про більш ніж 13 тисяч споживачів.
Недоотримані кошти в майбутньому можуть призвести до неповноцінного функціонування підприємства. Це завадить комунальникам безперебійно забезпечувати життєдіяльність міста, вчасно ліквідовувати аварії, проводити планові обстеження водогону, технічні огляди, ремонти та виплачувати заробітні плати робітникам.
А тому на підприємстві шукають шляхи, як повернути борг від населення за спожиті послуги. Один із шляхів – відключення неплатників від водопостачання та водовідведення.
Проте, як зазначають на водоканалі, відключення не відбуватимуться спонтанно, спершу боржники одержать попередження.
«Після чого у такого споживача буде можливість упродовж 30-ти календарних днів сплатити повністю заборгованість, щоб уникнути подальшого відключення від централізованого водопостачання та водовідведення. Наразі підприємством проводиться претензійно-позовна робота, це підготовка документів та подання до суду, до виконавчої служби на примусове виконання судових рішень та судових» , – повідомив начальник центру обслуговування споживачів КП «Чернігівводоканал» Максим Степанов.
Нагадаємо, Кабінет Міністрів України скасував мораторій на припинення житлово-комунальних послуг, нарахування штрафів та пені, а також стягнення заборгованості з населення, який діяв від початку повномасштабного вторгнення. У зв’язку з цим підприємство з лютого місяця надсилає попередження про потенційне відключення водопостачання та водовідведення за несплату. За словами Максима Степанова, значна кількість боржників вже одержала такі листи.
«В будь-якому випадку споживач може, це по-перше, сплатити повністю заборгованість прострочену, а, по-друге, у разі неможливості повністю сплатити, можна звернутися до центру обслуговування споживачів комунального підприємства і укласти договір про реструктуризацію заборгованості. У цьому випадку ми йдемо назустріч кожному споживачеві-боржнику, і будемо ухвалювати індивідуальні рішення по кожному», – уточнив Максим Степанов.
А ось чернігівці, які не проживають за місцем реєстрації упродовж останніх 6-ти місяців, можуть отримати перерахунок за воду, наголошує Максим Степанов.
Для цього необхідно звернутись до центру обслуговування громадян та надати відповідні документи.
Джерело – Новий Чернігів
Фото з мережі