У Черкасиенергозбуті повідомили порядок дій щодо відновлення електропостачання, якщо Вам через заборгованість було припинено надання послуги.
Взаємовідносини між електропостачальником та споживачем регулюються Правилами роздрібного ринку електроенергії. Згідно з п. 7.12 Правил споживач, зобов’язаний сплатити не лише заборгованість, а й вартість робіт з припинення та відновлення електропостачання.
Тому Вам слід сплатити заборгованість та з квитанцією про оплату звернутися до Вашого центру обслуговування споживачів.
Працівники ЦОС виставлять вам рахунок на оплату послуг з відновлення електропостачання, після оплати якого електропостачання буде відновлено протягом 3-х робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.
Розрахунок витрат на роботи з відключення/підключення електроустановок споживачів від/до електричних мереж здійснюється операторами системи розподілу з урахуванням різних факторів (району електричних мереж, транспортних послуг, які розраховуються з урахуванням відстані від бази транспортного засобу до точки виконаних робіт, точки приєднання електричних мереж споживача до мереж оператора систем розподілу та напруги електроустановки споживача).
Як приклад:
1. Вартість робіт з відключення/підключення електроустановки споживача на комутаційному апараті 0,22 кВ приблизно складають (без врахування транспортних витрат):
– відключення в районі 450,00 грн.
– підключення в районі 350,00 грн.
2. Вартість робіт з відключення/підключення електроустановки споживача на повітряній лінії 0,22 кВ приблизно складають (без врахування транспортних витрат):
– відключення в районі 850,00 грн.
– підключення в районі 950,00 грн.
Зверніть увагу! Що витрати на транспортні послуги оплачуються окремо. З актуальною інформацією щодо вартості послуг відключення/підключення можна ознайомитися на сайті ПАТ "Черкасиобленерго” в розділі "Платні послуги/Монопольні роботи”.
Щоб не виникало заборгованості, а відповідно і підстав для припинення електропостачання , просимо вас дотримуватися термінів оплати. Згідно з Правилами, оплата за спожиту електроенергію повинна бути здійснена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не передбачений інший термін.
Терміни оплати рахунків такі:
непобутовим споживачам – протягом 5 робочих днів з моменту отримання рахунку;
побутовим споживачам – протягом 10 робочих днів з моменту отримання рахунку;
* або в інший термін, визначений угодою, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Важливо зазначити, що у разі несплати або часткової оплати за спожиту електричну енергію в установлений термін, постачання може бути припинено.
Щоб уникнути зайвих фінансових витрат, закликаємо вас розраховуватись за спожиті кіловати вчасно та в повній мірі.
Якщо ж виникла заборгованість і Ви отримали попередження про відключення, негайно сплатіть заборгованість та з квитанцією зверніться до Вашого центру обслуговування споживачів. Це дозволить уникнути припинення постачання електроенергії.
Зверніть увагу! Кошти мають надійти на рахунок ТОВ «Черкасиенергозбут» до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи (кошти можуть надходити на рахунок протягом терміну, який складає 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу).