Як банки впоралися з відключеннями світла в чотирьох областях: відповідь голови НБУ

Фото: голова НБУ Андрій Пишний (facebook.comNationalBankOfUkraine) Автор: Олександр Білоус

НБУ проаналізував ситуацію з функціональністю банківської системи у найбільш постраждалих чотирьох регіонах та по країні загалом після масової атаки на об’єкти критичної інфраструктури минулого тижня.

Про це заявив голова НБУ Андрій Пишний, повідомляє РБК-Україна з посиланням на його публікацію у Facebook.

“Можу констатувати, що об’єднана мережа банківських відділень Power Banking відпрацювала відповідно до протоколів”, – написав він.

За його словами, через повернення екстрених відключень банки чи не вперше масово випробували роботу відділень, які ще наприкінці 2022 року були спеціально додатково оснащенні для роботи в умовах тривалої відсутності електрики чи зв’язку.

“Спрацювали практично всі банківські відділення, які входять до об’єднаної мережі Power Banking, а їх загалом понад 2400 (фактично кожне друге банківське відділення в країні). З них 602 – працювали в Запорізькій, Дніпропетровській, Одеській та Харківській областях, енергетична інфраструктура яких найбільше постраждала від російських ударів”, – написав Пишний

Він визнав, що були кілька випадків технічних збоїв, проте банки оперативно замінили або відремонтували техніку та налагодили свою роботу.

“Тож, на практиці підтверджено, що банківська система готова в складних умовах та забезпечить надання фінансових послуг громадянам за будь-яких умов. Ми розуміємо, що плани ворога не змінилися, і досвід понад двох років повномасштабної війни вказує, що маємо бути готові до різних сценаріїв і тримати руку на пульсі”, – додав він.

Power Banking

Нагадаємо, у 2022 році системно важливі банки України об’єдналися для створення спільної банківської мережі – power banking. Вони будуть працювати та надавати клієнтам послуги навіть у критичній ситуації під час блекауту.

В умовах блекауту у відділеннях мережі power banking для всіх клієнтів буде доступний певний перелік нагальних банківських послуг, зокрема:

  • отримання готівки (в банкоматах чи в касі);
  • платежі, переказ коштів (у касі чи в терміналах самообслуговування);
  • обмін валют (у разі наявності готівкової валюти в касі);
  • консультації менеджерів з фінансових питань.

Джерело

Новини України