Як черкащанам швидко передати покази через Telegram, Viber та інші онлайн сервіси

 

Період передачі показів стартує 29 вересня і триватиме по 3 жовтня включно. 

Всього п’ять днів на місяць оператор системи розподілу приймає покази електролічильників від споживачів. Немає часу телефонувати до кол-центру та передавати покази електролічильника оператору? Скористайтеся швидкими та зручними онлайн сервісами ПАТ «Черкасиобленерго».

Важливо! Споживачу потрібно передати покази саме у зазначений період та показ має бути правильним.  

Для того, аби споживачі могли максимально швидко зареєструватись у обраних онлайн сервісах, ми створили відеоуроки. Скориставшись їх підказками, ви зможете легко навчитися передавати покази онлайн. 

Які сервіси допоможуть передати покази?  

–    Особистий кабінет  –  https://cabinet.cherkasyoblenergo.com

– Viber-bot –https://chats.viber.com/cherkasyoblenergo

–    Telegram-бот  –   https://t.me/Cherkasyoblenergo_bot

– Швидка форма на сайті  –  https://cabinet.cherkasyoblenergo.com/pokaz.php

 Також ви можете передати покази лічильника через кол-центр натиснувши "3" в голосовому меню за наступними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328

 

 

Зверніть увагу! Передавати покази необхідно саме у зазначений період. Дійсними показами лічильника вважаються лише ті, які знято у період за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та у три перші календарні дні наступного місяця. Покази, що передавалися раніше зазначеного періоду, можуть призвести до похибок у нарахуванні оплати за електроенергію.

 

 

Вчасно зафіксовані покази — запорука правильних нарахувань. Не відкладайте це на останній день! 

Джерело

Новини України