Для керівника торговельного підприємства важливо керувати запасами, знати про наявну кількість і нестачу товарів. Це допоможе швидко виконувати замовлення клієнтів і завжди мати в необхідній кількості продукти, які мають попит. Крім того, інвентаризація проходитиме швидше й простіше.
Щоб уникнути довгого збирання доставок, тривалого пересортування й продажу фактично відсутніх позицій, варто налагодити складський облік. Для цього зручно використовувати сучасні програми автоматизації, створені на основі хмарних технологій. Вони не тільки прості та зручні, але й гарантують безпеку, захищеність конфіденційних даних.
Навіщо це потрібно
Кожному керівникові важливо постійно отримувати відомості про наявний стан свого магазина (якщо їх декілька – по кожному окремо) або точок для обслуговування. Складський облік має велике значення для компанії, адже за його допомогою виходить оптимізувати бізнес-процеси й підвищити ефективність роботи працівників. Ця процедура одночасно виконує декілька важливих задач.
По-перше, це постійний контроль запасів і залишків, при цьому важливо, щоб кількість продукції, вказана у документації, збігалася з фактичною. Це дозволить уникнути багаторазових довготривалих перевірок перед кожним продажем. По-друге, це правильне планування закупівель – коли керівник бачить рух товарів та аналіз, він спрогнозує попит і визначить, чого варто замовити більше.
Наведення ладу на складі значно полегшує інвентаризацію та пошук потрібних одиниць серед наявного асортименту. Якщо позицій багато, впорядкувати їх буде простіше шляхом систематизації, яка також є складовою обліку. Товари можна розділити на групи або категорії, для зберігання кожної відвести окреме місце для простішого й швидкого комплектування замовлень.
Як організувати, щоб було швидко та ефективно
Під час ведення складського обліку важливо уникнути помилок і затримок, адже сучасний бізнес має працювати точно й оперативно. Досягнути цих задач допоможе онлайн-платформа для автоматизації щоденних операції обліку, яка відрізняється широким функціоналом, є гнучкою та простою у використанні. Сучасні сервіси, створені у хмарі, безпечні й добре захищені від несанкціонованого доступу.
USAP ONLINE – програмне забезпечення для бухгалтерських операцій, створене для компаній, що працюють у торговельній галузі та сфері послуг. Допоможе досягти максимальної ефективності під час керування робочими процесами та планування діяльності. Дає можливість здійснювати контроль онлайн у будь-який час доби та з різних пристроїв.
Сучасне програмне забезпечення має велику кількість переваг:
підвищить операційну ефективність торгівлі. Володіючи інформацією про показники продажів та актуальну кількість залишків, керівники підприємства приймають правильні рішення щодо закупівель. Це можливість придбати більше саме тих товарів, які користуються попитом;
дозволить зменшити обсяги продукції, що підлягає утилізації. Інформація щодо залишків допоможе зрозуміти, чого не варто купувати у великій кількості найближчим часом. Це також сприяє оптимізації простору в приміщенні;
веде облік у реальному часі. Онлайн-платформа особливо зручна для підприємств із кількома торговельними точками в різних місцях. За її допомогою працівникам буде простіше взаємодіяти між собою й мати доступ до даних, занесених іншими;
покращить взаємовідносини з постачальниками. Завдяки актуальній звітності завжди точно зрозуміло, чи відповідає кількість, вказана у документах, наявній, та що точно потрібно дозамовити.
USAP ONLINE дуже просто й зручно інтегрувати на підприємстві. Впровадження програми не стане приводом для відмови від звичних стаціонарних сервісів, навпаки, вони добре поєднуються між собою. Онлайн-облік стане чудовим рішенням для невеликої або великої компанії з великою кількістю відділів у різних містах.
Переваги автоматизації складського обліку
Прибуток, який отримує бізнес, залежить не тільки від обсягу продажів, а й грамотного обліку складських запасів. Своєчасний та постійний контроль залишків дозволить:
– оперативно публікувати продукцію на сайті та виконувати замовлення клієнтів;
– зменшувати витрати на складі, купуючи менше продукції, яка не користується великим попитом;
– правильно розподіляти залишки між торговельними точками, щоб у кожному магазині завжди було достатньо запасів;
– мінімізувати ризики, пов’язані зі знеціненням товарів або завершенням терміну придатності.
USAP ONLINE – програмне забезпечення у хмарному середовищі, завжди доступне онлайн. Щоб отримати, внести, переглянути актуальну інформацію, не потрібно використовувати потужне обладнання або тільки робочий комп’ютер. Доступ можливий із будь-якого пристрою за наявності підключення до інтернету.