Як провести SEO-аудит сайту: покрокова інструкція з проведення SEO-аудиту

У сучасну цифрову епоху вже недостатньо просто мати сайт. Його необхідно ефективно оптимізувати, щоб він посідав вищі позиції в пошукових системах. Саме тому SEO просування є незамінним для будь-якого бізнесу. 

Що вам потрібно знати про SEO-аудити

SEO аудит — це комплексне оцінювання ефективності вебсайту з погляду факторів пошукової оптимізації. Серед головних цілей аудиту сайту:

– виявлення можливостей для оптимізації;

– поліпшення користувацького досвіду;

– оцінка стратегій конкурентів; 

– усунення технічних проблем; 

– удосконалення контентної стратегії;

– моніторинг профілю зворотних посилань; 

– забезпечення відповідності сайту вимогам пошукових систем;

– відстеження показників ефективності.

Що передбачає ефективний SEO-аудит

Проведення SEO-аудиту передбачає серію комплексних аналізів, спрямованих на оптимізацію різних аспектів стратегії пошукової оптимізації вебсайту. Процес аудиту зазвичай охоплює два ключові компоненти: технічний SEO-аудит і контентний SEO-аудит, які ми розглянемо докладніше. 

Технічний SEO-аудит

Технічний SEO-аудит спрямований на оцінку технічних аспектів сайту, в його межах здійснюється:

1. Перевірка на наявність помилок під час заповнення файлу robots.txt, XML sitemap. 

2. Оцінювання часу завантаження сторінок, оптимізація зображень і скриптів.

3. Забезпечення зручності використання сайту на мобільних пристроях.

4. Перевірка ієрархії сайту, структури URL, внутрішнього перелінкування і навігації за хлібними крихтами.

5. Впровадження структурованої розмітки даних, наприклад, Schema.org.

6. Перевірка безпеки сайту за допомогою протоколу HTTPS і SSL-сертифікатів.

7. Розв'язання проблем, як-от дубльований контент, неробочі посилання, помилки 404, канонізація і редиректи.

Контентний SEO-аудит

Контентний SEO-аудит спрямований на оцінку якості контенту на сайті. Він передбачає:

1. Дослідження ключових слів для виявлення релевантних і подальша оптимізація контенту під цільові ключові слова.

2. Оцінка загальної якості, глибини й унікальності контенту.

3. Оптимізація метатегів, заголовків і структури контенту.

4. Виявлення прогалин і відсутніх сторінок.

5. Аналіз показників залученості користувачів, як-от відсоток відмов, час перебування на сторінці та глибина прокручування.

6. Оновлення застарілого контенту, поліпшення малоефективних сторінок.

7. Перевірка дубльованого контенту.

Проводячи регулярні аудити та впроваджуючи практичні рекомендації, компанії можуть підвищити видимість своїх ресурсів в інтернеті, залучити цільовий трафік і домогтися стійкого зростання в рейтингу пошукових систем.

Загалом СЕО розкрутка вимагає глибокого розуміння алгоритмів пошукових систем, технічних знань і доступу до сучасних інструментів та ресурсів. Якщо довірити це завдання професійній маркетинговій діджитал-агенції, можна отримати безліч переваг і забезпечити більш повний та ефективний процес аудиту.

Звернувшись за послугою SEO Київ до Ланет CLICK, ви зможете повністю розкрити потенціал свого сайту і випередити конкурентів.

З питань вартості послуг звертайтеся за телефоном +38 (044) 225-19-00 або пишіть нам: [email protected]! Ми на зв'язку!

Источник

Новини України