Про таку компенсацію абонентам, які постраждали через відсутність телефонного звязку та інтернету повідомили у компанії “Київстар”.
У повідомленні йдеться, що фахівці повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку 12 грудня. Зокрема компанія
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.