Київстар скасовує наступну плату за тариф для своїх користувачів та виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ

Про таку компенсацію абонентам, які постраждали через відсутність телефонного звязку та інтернету повідомили у компанії “Київстар”.

У повідомленні йдеться, що фахівці повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку 12 грудня. Зокрема компанія

  • скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
  • виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.

Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:

абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;

бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;

користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.

Джерело

Новини України