У рамках проєкту «Прозорість та Підзвітність» начальниця Бердичівської районної військової адміністрації Людмила Димидюк провела перевірку ходу виконання робіт по будівництву укриття Бердичівської гімназії №8.
У навчальному закладі наразі тривають роботи по будівництву нового сучасного укриття орієнтовною вартістю у 8 мільйонів гривень, яке здійснюються шляхом співфінансування з обласного та місцевого бюджетів.
Директор Гімназії №8 Лідія Савченко розповіла, що роботи розпочалися у серпні цього року. Наразі практично завершено усі зовнішні роботи, укриття має простору залу, два виходи, два санвузли, кабінет медсестри, місце для зберігання питної води та продуктів, електрощитову. Підведені усі комунікації, наразі встановлюється станція біологічної очистки за ізраїльською технологією. Залишилося провести внутрішні роботи та розставити меблі, які вже є у наявності та зберігаються в приміщенні школи.
За словами директорки, є надія, що завершити підготовку укриття вдасться вже до кінця зимових канікул, і діти зможуть нарешті розпочати навчання у своїй школі. Начальник Бердичівської районної військової адміністрації подякувала кожному, хто доклав зусиль до будівництва укриття: батькам, вчителям, Житомирській обласній військовій адміністрації та депутатам Бердичівської міської ради.
«Ми всі розуміємо, наскільки важливими є наші діти для майбутнього України. І чітко усвідомлюємо своє найголовніше завдання: створити їм безпечні та комфортні умови для здобуття освіти. Гімназія №8 невдовзі буде мати сучасне та надійне укриття, яке стане першим укриттям, побудованим у Бердичівському районі в період війни. Це надзвичайно потужно і важливо» — зазначила Людмила Димидюк.
Нагадаємо, робоча група «Прозорість та Підзвітність» при Житомирській Обласній військовій адміністрації запроваджує прийом повідомлень про можливе нецільове використання бюджетних коштів в умовах військового стану.
Відповідну інформацію надсилайте за електронною адресою: [email protected] для аналізу членами робочої групи «Прозорість та підзвітність» та вжиття необхідних заходів у разі виникнення такої потреби.
Пресслужба Житомирської ОВА