Споживання українських товарів дозволяє створювати нові робочі місця та розвивати економіку

Споживання українських товарів дозволяє створювати нові робочі місця та розвивати економіку.  Про це на своїй сторінці у Facebook розповів начальник Київської обласної військової адміністрації Руслан Кравченко.

Руслан Кравченко нагадав, що нещодавно за ініціативи Президента України Володимира Зеленського була створена економічна платформа «Зроблено в Україні» для постійного діалогу держави та підприємців.

«Війна значно змінила споживчі уподобання українців. Якщо ще декілька років тому віддавали перевагу імпорту, то тепер ситуація кардинально змінилася. Все частіше українці стали купувати те, що виробляють саме наші підприємці. Бо це не лише патріотично. А ще якісно, сучасно та доступно. Споживання саме українських товарів дозволяє створювати нові робочі місця та розвивати економіку. А головне інвестувати в нашу Перемогу!» – сказав він.

Сьогодні на Київщині зареєстровано понад 208 тис. субʼєктів підприємницької діяльності. Начальник КОВА розповів про три бренди, які попри складні часи продовжують працювати.

RITO – соціально відповідальний бренд трикотажного одягу високої

якості. Власниця бренду Тетяна Абрамова заснувала його у 1991 році. Починали з однієї вʼязальної машинки. Сьогодні це сучасне підприємство, яке попри війну працевлаштувало 75 осіб. Сукні, светри, кардигани – все виготовляють з якісної пряжі. Стильні та вишукані речі знають далеко за межами України. Власниця бренду каже, що компанія створює вироби, які дарують людям позитивні емоції та впевненість у собі, а також популяризують українську моду у світі. І пишається, що на ярликах її одягу напис «Зроблено в Україні».

RITO також запустило пілотний проєкт зі створення індивідуальних

дроп-колекцій (обмеженої партії) для різних культурних закладів за кордоном та в Україні. Крім того, компанія взяла участь у торговельних місіях та

представила свої колекції у шоурумах в Нью-Йорку. Крім того, вона

переорієнтувала свою експортну стратегію з роздрібної торгівлі на оптову, орієнтуючись на такі країни, як США, Німеччина та Фінляндія.

Компанія «Валтекс» – виробник взуття та спецодягу з Білої Церкви.

Підприємство, майже зі сторічною історією. Сьогодні динамічно розвивається та модернізується. Щорічно тут виробляють більше 650 тисяч пар взуття та спецодягу для підприємств нафтогазовидобувної та хімічної промисловості, чорної і кольорової металургії, машинобудування і металообробки, транспорту та енергетики, будівництва та сільського господарства, силових структур і охоронних відомств. Висока якість та доступна ціна – ознаки продукції.

З початку повномасштабного вторгнення пріоритет – виробництво

тактичного взуття, одягу та спорядження. «Валтекс» активно вивчає світовий досвід. Вся продукція виготовляється із сучасних матеріалів згідно з індивідуальними побажаннями замовників. Нові ринки збуту та розширення асортименту продукції дозволяють підприємству стабільно зберігати динаміку зростання. Підприємство також активно допомагає нашим захисникам, забезпечуючи їх необхідним взуттям.

Компанія Roshchenko Shoe Studio також виробляє взуття. Але вже для цивільних. Бренд заснований в Ірпені модельєркою-конструкторкою Світланою Рощенко. Про власне виробництво мріяла дуже довго. Разом з чоловіком три роки поспіль відкладали гроші на свою справу. Згодом дізналося про урядову грантову програму «Власна справа», яка і стала стимулом. За гроші гранту подружжя купило чимало сучасного обладнання, якісних матеріалів та найняли людей.

У вересні 2023 року Roshchenko Shoe Studio відсвяткували відкриття

та презентували свою першу лінійку взуття й сумок. Компанія також займається індивідуальним пошивом взуття.

Начальник КОВА закликав підтримувати виробників Київщини та купувати українські товари.

Джерело

Новини України