Хоч цей тест не вимагає від себе прояву якихось професійних якостей, він багато що може сказати про людину.
Про що потрібно знати перед співбесідою / колаж УНІАН, фото Unsplash, ua.depositphotos.com
Співбесіда на роботу – доволі нервовий процес, який іноді навіть називають справжньою шаховою партією, де обидві сторони мають показати свій професіоналізм і не припуститися помилки. Але іноді буває так, що кандидати отримують відмову, навіть не розуміючи, де вони припустилися помилки.
Однак один керівник розкрив незвичайний метод оцінки потенційних співробітників, який ніяк не пов’язаний із запитаннями про плани на п’ять або десять років, пише HerFamily. Вся справа в каві.
Керуючий директор Xero Australia Трент Іннес використовує “тест гарячого напою”, щоб визначити, кого прийняти в команду, а кого занести в чорний список. У подкасті The Ventures Трент розповів, що завжди починає співбесіду з того, що веде кандидата на кухню за напоєм.
“Потім ми повертаємося, проводимо інтерв’ю, і одна з речей, на яку я завжди звертаю увагу наприкінці, – чи повертає кандидат свою порожню чашку на кухню”, – пояснює він.
“Навички можна розвинути, знання і досвід можна отримати, але все зводиться до ставлення до справи. А ставлення, про яке ми часто говоримо, – це концепція “помий свою чашку””.
За словами Трента, вся справа в культурі компанії. Це просто спосіб переконатися, що людина впишеться, зокрема, в культуру Xero і візьме на себе всі обов’язки, які їй належить виконувати.
Інші цікаві трюки на співбесіді
Раніше УНІАН повідомляв, як пройти хитру перевірку на співбесіді зі склянкою води. Менеджери з підбору персоналу та керівники компаній для визначення придатності кандидата полюбляють використовувати “секретні” психологічні тести, і ви часто навіть не знатимете, що вас перевіряють.
Крім того, керівниця розповіла про хитрий трюк з анекдотом на співбесіді. Жінка, яка працює у сфері зв’язків з громадськістю (PR), запрошує кандидатів на повторну співбесіду тільки після того, як вони проходять її тест “розкажи мені анекдот”.