Загибель 179 людей в авіатрощі: Південна Корея екстрено перевірить безпеку всієї системи авіаперевезень

Дівчина дивиться на екран телевізора, який транслює кадри авіакатастрофи в міжнародному аеропорту Муан, на залізничній станції в Сеулі, Південна Корея, 29 грудня 2024 року. REUTERS/Kim Soo-hyeon TPX IMAGES OF THE DAY

Виконувач обов'язків президента Південної Кореї Чхве Сан Мок у понеділок, 30 грудня, після аварії літака, яка забрала життя 179 людей, наказав провести екстрену перевірку безпеки всієї системи авіаперевезень країни. Зараз слідчі працюють над ідентифікацією жертв і з'ясуванням причин найсмертоноснішої авіакатастрофи в країні.

Про це пише Reuters.

Як нагадує агенція, всі 175 пасажирів і четверо з шести членів екіпажу загинули, коли Boeing 737-800 авіакомпанії Jeju Air 737-800 вилетів за межі злітно-посадкової смуги в міжнародному аеропорту Муан та вибухнув, коли врізався в стіну. Двох членів екіпажу вдалося витягти живими.

Наразі головним пріоритетом є ідентифікація жертв, підтримка їхніх родин та лікування двох постраждалих, заявив Чхве на нараді з ліквідації наслідків катастрофи в Сеулі.

“Ще до того, як будуть оприлюднені остаточні результати, ми просимо чиновників прозоро розкрити процес розслідування аварії та оперативно поінформувати сім'ї загиблих”, — сказав він.

За словами Чхве, як тільки будуть проведені роботи з ліквідації наслідків аварії, міністерство транспорту має провести надзвичайну перевірку безпеки всієї системи експлуатації літаків, щоб запобігти повторенню авіакатастроф.

Міністерство транспорту заявило, що влада розглядає можливість проведення спеціальної перевірки всіх літаків Boeing 737-800, що експлуатуються південнокорейськими авіакомпаніями. Усього їх нараховується 101.

Рейс 7C2216 авіакомпанії Jeju Air, що прибув зі столиці Таїланду Бангкока зі 175 пасажирами і шістьма членами екіпажу на борту, намагався приземлитися незабаром після 9 ранку в неділю в аеропорту на півдні країни.

За словами представників пожежної служби, слідчі вивчають пташині удари і погодні умови як можливі фактори катастрофи. Експерти кажуть, що залишається багато запитань, зокрема, чому літак, оснащений двома двигунами CFM 56-7B26, рухався так швидко і чому його шасі не були опущені, коли він скотився зі злітно-посадкової смуги і врізався в стіну.

У понеділок представники міністерства транспорту заявили, що коли пілоти заходили на посадку за розкладом, вони повідомили диспетчерам, що літак зазнав пташиного удару, незабаром після того, як диспетчерська вежа попередила їх про те, що поблизу були помічені птахи.

Після цього пілоти оголосили про необхідність допомоги і подали сигнал про намір розвернутися незадовго до того, як літак впав на злітно-посадкову смугу і врізався в конструкцію в кінці смуги.

Чиновники розслідують, яку роль у катастрофі відіграла антена локатора, розташована в кінці злітно-посадкової смуги для допомоги при посадці, а також насип, на якому вона стояла, повідомили на брифінгу для ЗМІ представники міністерства транспорту.

В результаті аварії загинули в основному місцеві жителі, які поверталися з відпустки в Таїланді, а також двоє громадян Таїланду.

Джерело

Новини України