Чат-бот – новий канал звʼязку з громадськістю керівництва філії “Центральний лісовий офіс”, яка працює на території Черкаської, Вінницької та Кіровоградської областей.
Кожен може поділитися своїми враженнями, зауваженнями чи ідеями щодо роботи лісівників, інформують у Центральному лісовому офісі.
Повідомлення читає особисто керівник філії “Центральний лісовий офіс” Володимир Касюхнич і він, відповідно, реагуватиме на звернення.
«Це не просто зручний інструмент для комунікації — це важливий для нас ресурс, адже ми прагнемо бути відкритими, чути громаду та реагувати на запити суспільства. Ліси — спільна цінність, а їхнє збереження і догляд потребують діалогу та взаєморозуміння», – повідомляють у лісовому господарстві.
Лісівники закликають уточнювати, що конкретно і в якому підрозділі турбує, щоб розібратись у ситуації ґрунтовно.
Через чат-бот філії “Центральний лісовий офіс” можна:
- залишити відгук про роботу філії/лісництва чи іншого структурного підрозділу;
- запропонувати ідеї або ініціативи;
- повідомити про проблему;
- просто поділитися враженнями про відвідини лісу чи співпраці з лісівниками.
Залишити свій відгук, поділитися ідеєю або просто написати, що думаєте про роботу лісівників можна одразу ж після вітального повідомлення. Кожен голос і думка цінні.